Swift

RANDOM - Moja výhra v GIVEAWAY!

Ahojte! Pred nedávnom som sa zúčastnila GIVEAWAY na jednom blogu. Som veľmi rada, že som GIVEAWAY mohla vyhrať práve na tomto blogu. Jeho majiteľka je veľmi príjemná a milá osoba, takže vám odporúčam navštíviť jej blog! Písanie s ňou bolo veľmi príjemné aj keď sme si veľa správ nenapísali. Síce mi balíček poslala trošku neskôr, ale to nevadí pretože aj ja ako žiak viem, aké je to posledný mesiac školy. Bola to kozmetika Yves Rocher a keďže od tejto značky ešte nič nemám, tak som sa potešila ešte viac. Je to moja prvá výhra v GIVEAWAY! ^^




Yves Rocher je Francúzska značka kozmetiky, ktorá sa sústredí na prírodnú kozmetiku. Táto značka vznikla v roku 1959 vo Francúzskom mestečku La Gacilly. Starostlivosť o pleť, o telo, parfumy a líčenie...Všetky výrobky sú 100 % rastlinného pôvodu, hypoalergénne, dermatologicky a oftalmologicky testované a netestované na zvieratách a to má značka Yves Rocher u mňa, ako milovníka zvierat a podporovateľa útulku veľmi veľké + ! 



Balíček obsahoval:
1. 7 dňovú kúru proti celulitíde 
2. Make-up Zéro Défaut 
3. Balzam na pery Karité 
4. Paletu očných tieňov 
5. Eko tašku 
6. Knihu krásy na rok 2015

Začnime 7. dňovou kúrou proti celulitíde. 
Keďže ja ešte celulitídu nemám chvála bohu, tak táto kúra ihneď putovala mojej mamine. A keďže ju nepoužívam ja ale moja mamina, tak vám zase dám vedieť, či jej to pomohlo alebo nie v nejakom inom článku. Táto kúra proti celulitíde je bez parabénov a minerálnych olejov a taktiež aj dermatologický testovaná. Veľmi krásne vonia za mangostanou lahodnou. Aplikuje sa po dobu 7 dní aké nečakané ráno aj večer. Jeho cena sa pohybuje až okolo 20€! (15ml)  x/5

Pokračujeme  Make-upom Zéro Défaut. 
 Tento make-up môžete dostať vo 14 rôznych odtieňoch. Ja som dostala odtieň Rosé 050, a zatiaľ čo som ho mala na sebe sa mi perfektné hodí! Podľa toho čo píšu, mal by vydržať až 14 hodín. Obsahuje výťažok zo sóji a taktiež aj 100% prírodný pigment. Zatiaľ som s ním spokojná, uvidíme neskôr, či s ním budem stále taká spokojná. Jeho cena sa pohybuje okolo 12€ 30ml 5/5 

Ďalej tu mám balzám na pery Karité 
Tento reparačný balzám na pery v príchuti maslo Karité je skvelým doplnkom každej ženy. Nie len krásne vonia, ale aj krásne chutí na perách. Regeneruje suché pery a dodá im okamžitú výživu. Je ideálny hlavne pri pocite pálenia pier. Je to na štýl vysúvacej tyčinky a funguje naozaj skvelé! Obal je veľmi krásny a hlavne sa mi páči ten obrázok naň, ktorý vyslovené láka si ho kúpiť. Jeho cena sa pohybuje len okolo 2€. 4,8g 5/5 

Paleta očných tieňov
Túto paletu môžete zohnať s 6 rôznych kombináciách. Ja som dostala Aquatigue subtil. Aj táto paletka putovala mojej mamine, pretože ja očné tiene nenosím. Ale podľa slov mojej maminy, sú veľmi kvalitné. Pigmentácia je veľmi skvelá, takže si ich aj ťažšie dávala z očí dole. Farby sú fakt krásne a túto paletku zhodnotila za najlepšiu ktorú doteraz mala, takže som sa aj trošku potešila, že som ju ja, Lea aj Yves Rocher veľmi potešili. Obal je veľmi krásny. Je to asi tou krásnou zlatou farbou na hornej strane palety. Ich cena sa pohybuje okolo 18€. 4x1,2g 5/5

O Eko taške a Knihe krásny vám písať nemusím pretože Eko taške je obyčajná látková taška s logom a nápisom Yves Rocher. A Knihu krásny môžete zadarmo dostať aj so vzorkami v každej kamennej predajni Yves Rocher. 


Aké skúsenosti máte so značkou Yves Rocher vy? Máte o nich nejaký produkt? Vyhovujú vám alebo vám skôr škodia ich výrobky? Určite mi zanechajte komentár o vašich skúsenostiach!

Dúfam, že sa vám príspevok páčil <3 

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš nádherný komentár! ^_^

Flickr Images